niedziela, 14 lutego 2016

Zakupowe szaleństwo :)

Witam Moi Kochani :)

Mama dla was trochę nowości , właśnie ostatnio sobie
kupiłam dwa lakiery z firmy essence jest to kolor
różowy  pastelowy a drugi jest kolor morelowy -
lakier do paznokci świetnie kryją ,są długotrwałe
i mają żelowe wykończenie z wysokim połyskiem.

I jeszcze kupiłam dwie odżywki do paznokci z firmy
SENSIQUE jeden jest do paznokci wygładzenie i utwardzeniem
a druga jest 100% wzmocnienie.

Słyszałam ze te odżywki są bardzo dobre czytałam opinie
na innych blogach u dziewczyn i dla tego chciałam
je przetestować. :)


Tych odżywek postaram się wam dać recenzje
po jakimś czasie bo dopiero co zaczęłam
testować , bo bardzo długo używałam
EVELINE i bardzo mi poniszczyła paznokcie
i teraz paznokcie mam krótkie, bo mi się
połamały, teraz staram się je zapuścić i
mam teraz pomalowane paznokcie , ale
jak zmyje postaram wam je pokazać
moje gładkie i krótkie paznokcie
naturalne , jak wyglądają na
dzień dzisiejszy.

Postaram w tym tygodniu wam włożyć do tego
post jeszcze moje paznokcie naturalne jak wyglądają.


Jak wam obiecałam ze pokaże paznokcie naturalne moje
to pokazałam i tak teraz wyglądają :(



A wy macie jakieś swoje ulubione odżywki
i lakiery do paznokci ?? :)

Pozdrawiam :)

Zapraszam do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz