sobota, 13 lutego 2016

Miętowy z naklejkami i cekinkami :)


Hej  Kochani :)

Hej dawno mnie tu nie było i mam dla was nowe zdobienie
na paznokciach.:) 

Chciałam wam pokazać moje zdobienie na paznokciach 
delikatne z naklejkami i cekinami na niektórych
paznokciach.

Chciałam wam zaprezentować jaki ostatnio sobie kupiłam
lakier do paznokci z Alle paznokcie.pl, jest to bardzo
wysokiej jakości lakier , który dopasowuje się
do delikatnej struktury paznokcia,
idealnie kryje naturalna płytkę paznokciową.

Jest to kolor MIĘTOWY OPALIZUJĄCY. Sam lakier
się dobrze rozprowadza, jest bardzo fajny i dwie
warstwy wystarczą żeby pomalować paznokcie. :)  






Czy takie zdobienie wam się podoba ?? :)

5 komentarzy:

  1. Ładny efekt. Delikatny i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą karuzelę z avonu i uwielbiam ją, a zdobienie bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ta karuzela z avonu jest świetna :)

      Usuń