sobota, 20 lutego 2016

Golden rose Mattowe :)

Cześć Kochani :)

Dziś chciałam wam pokazać paznokcie wymalowane gładkie
bez wzorku , bo dziś nie miałam pomysłu  na paznokcie.

Użyłam dziś dwóch lakierów z golden rose Matt , bardzo
jestem zadowolona z tego lakieru , bardzo dobrze się
rozprowadza i jest bardzo świetny , bardzo go polecam,
jestem z tych lakierów zadowolona.
Pięknie wygląda na paznokciach i bardzo lubię lakiery
z golden rose i bardzo dużą gamę kolorów maja :)

Dziś tez chciałam powiedzieć ze spróbowałam do usuwania
skórek  z Sally Hansen, tez jest bardzo dobry dobrze usuwa skórki
jestem z niego zadowolona , mogę go polecić. :)

Chciałam jeszcze wam powiedzieć o odżywce do paznokci
z SENSIQUE- wygładzenie i utwardzenie , po tygodniu
stosowania za obserwowałam ze paznokcie się
zrobiły trochę ładniejsze i zdrowsze i tez się
wzmocniły i tyle co zaobserwowałam. :)

resztę opinii wam powiem po jakimś czasie
stosowania , bo nie dawno co zaczęłam stosować. :)

Chciałam wam jeszcze powiedzieć ze na paznokciach nie
widać Matowych paznokci bo są pokryte 
Top coat i są świecące.








Czy wam podobają się Matowe paznokcie ?

A wy tez lubicie malować paznokcie Matowe ?

Zapraszam do komentowania :)

3 komentarze:

  1. osobiście uwielbiam ich lakiery, ale ten niekoniecznie jest moim kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń