sobota, 2 kwietnia 2016

Lakier hybrydowy :)

Cześć Kochani :)

Chciałam wam pokazać paznokcie hybrydowe
z cekinami :)

Założyłam hybrydę ponieważ chciałam je zapuścić
bo zaczęły mi się łamać i może wtedy
uda mi się je zapuścić do średniej długości.

Zaczełam robić hybrydę pierwszy raz i noszę  hybrydę
parę dni i musze wam powiedzieć że, noszenie
hybrydy jestem zadowolona, bardzo wygodnie się
ją nosi, nie zauważyłam żadnych minusów,
więc jest na plus, mogę wam z czystym
sumieniem wam ją polecić , jest to fajny , piękny
pomarańczowy neonowy kolor- Pink doll
z firmy Semilac z tej firmy mam dopiero
pierwszy raz mogę powiedzieć ze jestem
z niej zadowolona :)

Od czasu do czasu będę pokazywać wam
paznokcie hybrydowe i tez naturalne.







Jak wam się podoba lakier hybrydowy ?
czy lubicie lakier hybrydowy semilac?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz