sobota, 19 marca 2016

Post dla dziewczyn i paznokcie fioletowo - brokatowe :)

Cześć Dziewczyny :)

Chciałam wam dziewczyny podziękować za to ze mnie tyle oglądałyście
na blogu jestem wam za to wdzięczna :)

Alę bardzo by mi było miło dostać jakikolwiek komentarz dobry
i tez zły i fajnie by było dostać od was pomoc na temat
paznokci, odżywek, olejków itp...

Chciałam od was pomocy na temat kształtu paznokci jaki
by mi najbardziej pasował.

Tez chciałam wam powiedzieć ze nie mam idealnych paznokci
ale staram je zawsze pokazywać na blogu ze wzorkami
albo bez nie jestem idealna w malowaniu ale się
staram cokolwiek włożyć na bloga .

Też pracuje zdarzy mi się w pracy złamać paznokieć
co byście mi poradziły żeby mieć piękne zadbane
twarde paznokcie i jaką długość
proponujecie do pracy paznokcie.

Jestem nowa i jest mi ciężko prowadzić bloga i chciała
bym żebyście mi w tym pomogły żeby ten
blog był lepszy i ładniejszy , mam nadzieje
ze w tym mi pomożecie dziewczyny :)

chciałam wam powiedzieć ze nie piszę
sama dla siebie tylko dla innych :)

chciałam wam pokazać paznokcie bez wzorku
fioletowo brokatowe ten lakier jest bardzo piękny :)






Co o tym poście sadzicie ?
Czy podoba wam się lakier z Golden Rose ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz